مه پاش خانگی با قیمت ارزان

اگر به دنبال پکیج مناسب مه پاش خانگی برای محیط بیرون منزل ، ویلا یا باغ خود هستید ما در این صفحه همه نکات مهم قبل از خرید سیستم مه پاش خانگی را توضیح داده اییم و همچنین 4 پکیج از بهترین مدل های سیستم مه ساز خانگی را برایتان معرفی کرده ایم

مه پاش خانگی

چطور با مه پاش خانگی از شر گرما راحت شویم؟

در روزهای گرم تابستان چیزی دلچسب تر و لذت بخش تر از یک هوای خنک و مطبوع نیست. حتی گیاهان هم نیاز دارند تا با آب خنک شوند.

بهترین راه برای خنک کردن فضای باز خانه ها استفاده از مه پاش خانگی است که اخیرا استفاده از آن طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد در منازل خود مخصوصا در مناطق خشک به استفاده از این نوع دستگاه ها روی آورده اند.

با ما همراه باشید تا با انواع مه پاش در سایت نیکان پارسه و موارد مصرف آن، اجزای تشکیل دهنده، نحوه کارکرد، مزایا و نحوه خرید مه پاش خانگی آشنا شوید.

سیستم مه پاش خانگی چیست ؟

سیستم مه پاش خانگی یک دستگاه مؤثر و کارا است که در جهت خنک کردن و مرطوب نگه داشتن محیط های کوچک به عنوان جدیدترین نوع سیستم مه پاش استفاده می‌شود. این دستگاه جریان آب را به شکل پودر درآورده و موجبات تامین رطوبت و تهویه هوا را مهیا می‌کند.

سیستم های خنک کننده خانگی با توجه به اندازه و ظرفیتی که دارند در جهت استفاده در محیط گلخانه ها، باغچه ها، فضای باز رستوران ها و کافی شاپ ها، استخر ها و ویلاها طراحی شده اند.

Home fogging system

آیا می‌دانید دستگاه مه پاش خانگی چگونه کار می‌کند؟

دستگاه مه پاش خانگی براساس تبخیر آب که فرآیندی گرماگیر است موجب خنک شدن محیط می شود.

در این سیستم، آب توسط الکتروپمپ از مخزن مکش و فشرده می شود و سپس به سمت نازل مه پاش پمپاژ می شود. نازل مه پاش آب را به صورت قطرات بسیار ریز و پودری شکل در محیط پخش می کند.

نازل های مه پاش دارای روزنه های بسیار ریزی هستند و وقتی آب با فشار زیاد از این روزنه ها خارج شود به ذرات بسیار کوچک در حدود 3 تا 20 میکرون در می آید و به شکل مه در محیط پخش می شود.

برای بهبود عملکرد دستگاه رطوبت ساز خانگی بهتر است تا ذرات آب به اندازه کافی ریز باشند تا در مدت زمان کوتاهی تبخیر شوند و محیط را خنک کنند.

mahpash-khanegi1

موارد استفاده از سیستم مه ساز خانگی چیست؟

مه ساز خانگی فقط برای استفاده در منازل و آپارتمان ها کاربرد ندارد، بلکه شما می توانید از آن در بسیاری از مکان ها نیز استفاده کرده و از تمام مزایای آن بهره مند شوید. از مهمترین کاربرد های سیستم مه افشان خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کافی شاپ ها و رستوران

حیاط، باغ ویلا و یا روف گاردن

سالن پرورش قارچ و زعفران

مه پاش گلخانه‌ خانگی و نیم صنعتی

فضاهای آزمایشگاهی و تخصصی

فضایی که نیاز به خنک شدن دارد

Household fogger with pump1

مه پاش خانگی بدون پمپ

سیستم های خنک کننده خانگی بدون پمپ که در محیط های بسیار کوچک مورد استفاده واقع می شود و ذرات آب را به شکل پودری در فضا پخش می کند، فشار مورد نظر خود را از آب لوله کشی شهری تامین می‌کنند.
از مزایا این دستگاه رطوبت ساز خانگی نصب بسیار راحت و قیمت بسیار پایین آن است که باعث شده این نوع مه پاش بسیار محبوب و پرکاربرد باشد.

Household fogger without pump1

مه پاش خانگی با پمپ (کم فشار)

 در استفاده از سیستم مه افشان خانگی در محیط بزرگ، برای حفظ فشار آب و عملکرد مطلوب سیستم از پمپ فشار آب باید استفاده شود.
کیفیت و پاشش مه در این نوع از دستگاه های مه پاش به دلیل استفاده از الکترو پمپ برای تولید فشار بسیار عالی است. این سیستم  برای خنک کاری فضا هایی مانند منازل، فضای باز رستوران ها و کافی شاپ ها بسیار مناسب می‌باشد.

آشنایی با انواع سیستم مه پاش خانگی

معرفی 4 پکیج مه پاش خانگی

pak4-nazel-1

پکیج 4 نازله بدون پمپ

pak-8-nazell

پکیج 8 نازله بدون پمپ

pak-8-nezel-fitngi

پکیج 8 نازله مدل فیتینگی

pak-15-nazell

پکیج 15 نازله با پمپ

با 8 مزیت مهم استفاده از دستگاه رطوبت ساز خانگی آشنا شوید

Check mark1

کاهش دمای محیط

Check mark1

دفع حشرات موذی

Check mark1

مصرف برق کم

Check mark1

پاک سازی محیط

Check mark1

انعطاف پذیر در نصب

Check mark1

تنظیم میزان رطوبت

Check mark1

رفع بوی نامطبوع

Check mark1

باعث زیبایی ویژه

معرفی اجزا و مشخصات فنی سیستم مه پاش خانگی

تایمر

برای زمانبندی قطع و وصل جریان در سیستم مه پاش به کار می‌رود. به وسیله تایمر می‌توان به راحتی به پمپ و شیر برقی فرمان روشن و خاموش شدن صادر کرد.

شیر برقی

هنگام خاموش بودن دستگاه آب ورودی به سیستم متصل است و سبب چکه در نازل‌های مه پاش می‌شود. شیر برقی برای جلوگیری از چکه کردن نازل‌های مه پاش لازم می‌باشد.

نازل‌های مه پاش

برای تبدیل آب پر فشار به ذرات ریز آب مورد استفاده قرار می گیرند. نازل مهپاش دارای انواع برنجی، استیل یا سرامیکی می‌باشند. و از اندازه ها و تعداد متفاوت نازل استفاده می‌شود.

شیلنگ رابط

برای رساندن آب پر فشار به سر نازل مهپاش به کار می‌رود. در سیستم مهپاش از انواع شیلنگ‌ های سیم دار تفلون، لاستیکی یا شیلنگ پلی آمید استفاده می‌شود.

الکترو پمپ پیستونی

این پمپ ها در اندازه ها و فشار های مختلف تولید شده و برای تامین فشار آب لازم جهت پودر شدن کاربرد دارند.

پایه نازل و اتصالات

به جهت نصب نازل های فشار قوی ما بین شیلنگ های پر فشار با قابلیت تحمل تا 200 بار فشار آب

پایه نازل و اتصالات

برای اعمال تنظیمات اتوماتیک سیستم مه پاش خانگی و کنترل بر کارکرد آن استفاده می‌شود.

فیلتر تصفیه آب

فیلتر تصفیه آب از ورود ذرات ریز موجود در آب به داخل پمپ و سپس نازل مه پاش جلوگیری کند.

شیر ورودی

وظیفه تامین آب ورودی به سیستم را برعهده دارد.

باکس فلزی محافظ

برای محفاظت از سیستم کاهش دمای محیط خانگی استفاده می‌شود.

راهنمای انتخاب سیستم های خنک کننده خانگی

حتما قبل از سفارش مه پاش خانگی، در مورد نحوه عملکرد دستگاه مورد نظر اطلاعات لازم را به دست آورید تا با توجه به کاربرد مورد نیازتان بهترین انتخاب را انجام دهید.
نکته دیگر توجه به کیفیت و استاندارد قطعات است، دستگاه مه پاش خانگی بی کیفیت منجر به زنگ زدگی و خرابی سیستم و تحمیل هزینه اضافی خواهد شد. بنابراین بهتر است مه پاش را از جایی خریداری کنید که خدمات نصب مه پاش و پشتیبانی دارند، زیرا اغلب این شرکت ها مه ساز خانگی با کیفیت تری عرضه می‌کنند.

قیمت و نحوه خرید مه پاش خانگی

شرکت نیکان پارسه عرضه کننده مدرن‌ترین سیستم مه پاش ارزان خانگی با بهترین کیفیت برای انواع فضاها مانند روف گاردن، کافی‌شاپ ها، باغ ها و ویلاها می‌باشد.
شما می‌توانید برای خرید مه پاش و اطلاع از قیمت مه پاش خانگی با بخش فروش شرکت نیکان پارسه تماس گرفته یا از طریق سایت نیکان پارسه فرم درخواست مشاوره ثبت کنید.
قیمت مه پاش فضای باز برای مصارف خانگی با توجه به کیفیت، جنس قطعات و برند تامین کننده متفاوت می‌باشد. با توجه به نیاز و توان مالی مناسب ترین و باکیفیت ترین نوع این دستگاه را انتخاب نمایید.

پاسخ به سوالات متداول مشتریان

اگر در خرید مه پاش خانگی بدون پمپ یا در قیمت مهپاش خانگی با پمپ تردید دارید بهترین راه حل دریافت مشاوره رایگان از کارشناس فروش شرکت مه پاش صنعت است. ما به شما کمک خواهیم کرد تا با توجه به متراژ فضای باز منزلتان بهترین نوع این دستگاه ها را انتخاب کنید.

مقدار مصرف آب مهپاش خانگی به متراژ نصب، میزان تعداد نازل ها و اگر مه پاش با پمپ باشد به قدرت پمپ بستگی دارد.اما به طول کل از میزان مصرف دستگاه مه پاش خانگی بسیار بهینه و مناسب است و عموما مصرف پایینی دارند.

تعمیرات مهپاش خانگی فقط به مشتریانی که محصولات و خدمات خود را از این مجموعه دریافت کردند قابل انجام است.

خرید مه پاش خانگی با توجه به تعداد نازل استفاده شده ، پمپ ، متراژ شیلنگ واتصالات می تواند قیمت های متغیری داشته باشد که در این خصوص کارشناسان فروش مهپاش صنعت به صورت تلفنی به شما مشاوره و قیمت خواهند داد.

نصب مه پاش یکی از تخصصی ترین خدمات ما در صنعت سیستم های رطوبت ساز است که به صورت تضمینی و با ارائه گارانتی به مشتریان عزیز ارائه خواهیم داد.

از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید