گرماتاب آلاچیق

350.000.000

توضیحات

آلاچیق‌ها فضاهایی در پارک‌ها، رستوران‌ها، مجموعه‌های تفریحی-رفاهی و… هستند که به دلیل فضای باز و دلپذیری که دارند، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. اما آلاچیق‌ها در فصل‌های سرد معمولا بلا استفاده باقی می‌مانند. استفاده از سیستم‌های گرمایشی معمولی برای آلاچیق‌ها مناسب نیست و جواب نمی‌دهد، از اینرو برای قابل استفاده کردن آلاچیق‌ها در هوای سرد، از سیستم‌های گرمایشی متفاوتی به نام گرماتاب آلاچیق استفاده می‌کنند. سیستم گرماتاب آلاچیق با طراحی خاص خود تاثیر زیادی در گرمایش این محیط‌ها دارد و روز به روز استفاده از این سیستم در آلاچیق‌ها گسترش می‌یابد و طرفداران بیشتری پیدا می‌کند.

قبل از انتخاب و خرید دستگاه گرماتاب آلاچیق نیاز است اطلاعاتی در مورد این دستگاه داشته باشید. مجموعه نیکان پارسه در این صفحه اطلاعاتی را از نحوه عملکرد هیتر الاچیق، مزایای استفاده از آن، انواع گرماتاب‌های آلاچیق، مدل‌های نصب دستگاه، اجزای این سیستم و نحوه انتخاب صحیح آن، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته‌ است.

در صورتیکه قصد خرید گرماتاب آلاچیق و یا هرنوع گرماتاب دیگری را دارید؛‌ می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۷۷۳۳۱۰۰۷ با کارشناسان نیکان پارسه در ارتباط باشید. همچنین از طریق صفحه قیمت گرماتاب انواع گرماتاب ها را مشاهده کنید و در صورت نیاز با مشاورین متخصص ما در نیکان پارسه در تماس باشید. در تصویر زیر نمونه ای از گرماتاب آلاچیق از نمونه کارهای ما را مشاهده می کنید.

آنچه ما به عنوان گرماتاب آلاچیق و روف گاردن می‌شناسیم

گرماتاب آلاچیق نوعی سیستم گرمایشی تابشی است که در محیط‌های بازی همچون آلاچیق، روف گاردن، تراس و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سیستم‌ها انتقال گرما از طریق امواج صورت می‌گیرد. در طراحی این دستگاه گرمایش آلاچیق‌ و روف گاردن از سیستم گرمایشی خورشید نمونه‌برداری شده است. در خورشید گرمایی که از فعل و انفعالات گازی سطح آن به‌وجود می‌آید، در قالب امواج الکترومغناطیس به اطراف منتقل می‌شود. از آنجا که سرعت حرکت امواج بسیار زیاد است، این امواج پس از مدت کوتاهی به زمین می رسند.

آنچه ما به عنوان گرماتاب آلاچیق و روف گاردن می‌شناسیم

چرا از گرماتاب آلاچیق محیط‌های باز آلاچیق و روف گاردن استفاده می‌شود؟

گرماتاب آلاچیق از آنجا که گرما را در قالب امواج مادون قرمز و با مکانیزم تابشی در محیط پخش می‌کند، گرمایی یکنواخت و مطبوعی را در محیط آلاچیق ایجاد می‌کند. این دستگاه بدون گرم کردن هوای اطراف از طریق برخورد امواج با افراد و اجسام، آن‌ها را گرم می‌کند. همچنین از آنجا که انتقال گرما به صورت امواج است و سرعت انتشار امواج در محیط زیاد است، تنها مدت زمان کمی پس از روشن کردن این دستگاه، محیط کاملا گرم می‌شود.

قیمت گرماتاب سالن ورزشی را در نیکان پارسه مشاهده کنید!

از چه نوع هیتر تابشی یا گرماتابی در گرم کردن آلاچیق استفاده می‌شود؟

به‌طورکلی گرماتاب‌هایی که برای گرم کردن محیط باز آلاچیق استفاده می‌شوند، سه نوع هستند. هریک از این مدل‌ها اجزا و ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای شرایط خاصی قابل استفاده هستند. نیاز است شما به عنوان کاربر دستگاه گرماتاب آلاچیق‌ها، انواع آن‌ها را بشناسید، تا بتوانید گرماتاب مناسب شرایط کاربرد خود را انتخاب کنید. در زیر سه مدل هیتر آلاچیق معرفی شده‌اند. شما می‌توانید انواع مختلف سیستم بخاری آلاچیق‌ها را با کیفیتی بالا از سایت نیکان پارسه سفارش دهید.

هیتر تابشی سرامیکی آلاچیق

هیتر تابشی یا گرماتاب سرامیکی آلاچیق یکی از انوع گرماتب‌هایی است که در گرم کردن آلاچیق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مدل گرماتاب، شعله که منبع گرمای دستگاه است، درون محفظه سرامیکی قرار دارد. در این محفظه گرمای شعله به امواج مادون قرمز تبدیل شده و به محیط اطراف منتقل می‌شود. محفظه سرامیکی دارای مقاومت حرارتی و شوک حرارتی بالایی است و این دستگاه قابلیت ایجاد شعله‌ای با دماهای بالا حتی تا 700 درجه سانتیگراد را دارد.

هیتر تابشی سرامیکی آلاچیق

هتر تابشی لوله ای آلاچیق

هیتر تابشی لوله‌ای آلاچیق نوعی گرماتاب است که گرمای ایجاد شده از مشعل به داخل لوله‌هایی طویل منتقل شده، در این لوله‌ها گرما به شکل امواج مادون قرمز در آمده و در نهایت به اطراف منتشر می‌شود. این سیستم‌ها به دو شکل تک لوله یا SL و دو لوله یا UT طراحی شده‌اند. سیستم‌های گرمایشی لوله‌ای آلاچیق، کاربردهای زیادی در گرم کردن انواع محیط‌ها دارد و دارای عملکردی خوب است. برای مشاهده محصولات گرماتاب لوله ای و ثبت سفارش به صفحه گرماتاب لوله ای مراجعه کنید.

هیتر تابشی چتری آلاچیق

هیتر تابشی چتری آلاچیق یا هیتر قارچی نوعی گرماتاب است که دارای یک قسمت چتر مانند است که در زیر آن منبع گرما قرار گرفته است. مکانیزم عملکرد این نوع سیستم گرماتاب آلاچیق مانند سایر مدل‌ها بر اساس گرم کردن تابشی و انتقال گرما توسط امواج است. گرماتاب چتری هم با گاز شهری کار می‌کند و هم می‌توان از گار مایع به عنوان سوخت آن استفاده کرد. بنابراین در محیط‌هایی که گازکشی شهری ندارد، می‌توان از کپسول‌های گاز برای سوخت آن استفاده کرد.

هیتر تابشی چتری آلاچیق

چگونه گرماتاب آلاچیق فضای باز آلاچیق و روف گاردن را گرم می‌کند؟

مکانیزم عملکرد سیستم گرماتاب آلاچیق‌ها تابشی است. در این نوع گرمایش جابجایی و انتقال گرمای ایجاد شده از منبع گرما به صورت امواج است. در گرماتاب آلاچیق و روف گاردن هم اساس کار همین است. یعنی گرمایی که از سوختن گاز شهری یا گاز مایع ایجاد می‌شود، با توجه به مدل دستگاه، به صورت امواج مادون قرمز به بخش‌های بعدی دستگاه منتقل می‌شود. در نهایت این امواج در محیط اطراف منتشر می‌شوند و گرمایی یکنواخت و مطبوع فراهم می‌کند.

یکی دیگر از انواع گرماتاب ها که مناسب تامین گرمایش فضای باز است گرماتاب ها یا هیتر های تابشی دکوراتیو هستند. برای مشاهده محصولات و دریافت سفارش این گرماتاب ها می توانید به صفحه گرماتاب دکوراتیو مراجعه کنید.

چگونه گرماتاب آلاچیق فضای باز آلاچیق و روف گاردن را گرم می‌کند؟

استفاده از گرماتاب آلاچیق در آلاچیق‌ها و روف گاردن‌ها چه مزایایی دارد؟

استفاده از هر دستگاهی با هدف بهره‌گیری از مزایایی است که آن دستگاه دارد. برای گرماتاب آلاچیق هم این قاعده صادق است و مزایای زیادی که این دستگاه دارد سبب استقبال گسترده از آن شده است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از گرماتاب آلاچیق سایت نیکان پارسه در محیط‌های باز اشاره کرده‌ایم.

  1. گرم کردن محیط در زمانی کوتاه
  2. گرم کردن محیط باز آلاچیق یا روف گاردن
  3. عدم ایجاد سر و صدا و آلودگی صوتی
  4. کاهش مصرف انرژی مانند گاز و برق
  5. هزینه نصب و راه‌اندازی کم
  6. نصب راحت
  7. عدم نیاز اختصاص فضای زیادی به دستگاه
  8. عملکرد خوب و راندمان بالای دستگاه گرماتاب
  9. قابلیت نصب در ارتفاع‌های مختلف و دلخواه
  10. استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار
  11. تولید براساس جدیدترین تکنولوژی‌های و استانداردهای روز دنیا
  12. ۳ سال گارانتی طلایی
  13. ارائه خدمات پس از فروش به مشتری
  14. ایجاد گرمایی یکنواخت و مطبوع
  15. امکان دریافت راهنمایی و مشاوره قبل از خرید از کارشناسان سایت
استفاده از گرماتاب آلاچیق در آلاچیق‌ها و روف گاردن‌ها چه مزایایی دارد؟

اجزای سیستم گرماتاب در روف گاردن و آلاچیق ها

مشعل

مشعل دستگاه محفظه‌ای است که در آن با اختلاط گاز و هوا و به کمک جرقه، شعله در آن شکل می‌گیرد. گرما از شعله ایجاد شده در مشعل، به بخش‌های بعدی دستگاه منتقل می‌شود.

مهره و ماسوره

مهره و ماسوره اجزایی هستند که در محکم کردن شلنگ فشار قوی انتقال گاز به ورودی دستگاه استفاده می‌شوند.

شلنگ فشار قوی

شلنگ فشار قوی سیستم گرماتاب آلاچیق‌ها وظیفه انتقال گاز از لوله‌های گازکشی شهری به سیستم گرماتاب آلاچیق‌ها برای ایجاد شعله را برعهده دارند.

جرقه زن

جرقه زن دستگاه قطعه‌ای است که مسئول ایجاد جرقه برای روشن کردن مشعل را به عهده دارد.

بدنه

بدنه گرماتاب بخشی است که اجزای مختلف گرماتاب را در خود جای داده است و وظیفه محافظت از آن‌ها را در برابر آسیب‌های محیطی به عهده دارد. بدنه گرماتاب‌ها معمولا از جنس استینلس استیل است و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود هستند.

اجزای سیستم گرماتاب در روف گاردن و آلاچیق ها

مدل های نصب و راه‌اندازی دستگاه گرمایشی تابشی در روف گاردن و آلاچیق‌ها

یکی از مهم‌ترین مزایای گرماتاب‌ها این است که آن‌ها را در مدل‌های مختلفی طراحی کرده‌اند تا بتوان این دستگاه را مکان‌های مختلفی نصب کرد. برای هر محیطی نوع خاصی از نصب گرماتاب‌ها مناسب‌تر است و راندمان بالاتری را خواهد داشت. در زیر به مدل های مختلف نصب و راه‌اندازی دستگاه گرمایشی تابشی در روف گاردن و آلاچیق‌ها اشاره کرده‌ایم تا شما با شناخت آن‌ها بتوانید مدل مناسب و دلخواه خود را انتخاب کنید.

به‌صورت آویزان به سقف

نحوه طراحی بدنه این نوع گرماتاب به گونه‌ای است که باید آن را از سقف آویزان کرد. هنگام آویزان کردن گرماتاب آلاچیق از سقف، گرما به دورتادور (360 درجه) گرماتاب منتشر می‌شود. این نوع گرماتاب از مناسب‌ترین گرماتاب‌ها برای محیط‌های بزرگ است.

دیواری

گرماتاب دیواری نوع دیگری از گرماتاب‌هاست که مدل نصب آن، نصب روی دیوار است. این نوع سیستم گرم‌کننده معمولا در ارتفاع حدود سه متری در محیط‌های مختلف روی دیوار نصب می‌شود. گرماتاب دیواری گرما را به پایین و روبه‌روی خود منتشر می‌کند. مزیت گرماتاب‌های دیواری این است که فضای مفید محیط را اشغال نمی‌کنند.

ایستاده

گرماتاب ایستاده دارای بدنه‌ای بلند است که روی زمین به صورت ایستاده قرار می‌گیرد و گرما را به اطراف منتقل می‌کند. این نوع گرماتاب بهترین نوع آن برای محیط‌های بازی مانند آلاچیق‌ها است.

به‌صورت رو میزی

گرماتاب‌های رومیزی معمولا دارای بدنه‌ای کوچکتر از گرماتاب‌های ایستاده هستند و معمولا روی سطحی مانند میز، طاقچه و… قرار داده می‌شوند.

نصب و راه‌اندازی دستگاه گرمایشی تابشی آلاچیق‌ها

چگونه بهترین سیستم گرمایشی تابشی برای روف گاردن و آلاچیق‌ها انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین گرماتاب برای استفاده در آلاچیق و روف گاردن باید چندین نکته را در نظر بگیرید.

  • اولین نکته مهم در انتخاب گرماتاب مشخص کردن نوع گرماتاب مطابق با نیازهای کاربرد شما است. به عنوان مثال باید ببینید گرماتاب لوله‌ای برای کاربردتان مناسب است یا نوع سرامیکی.
  • ببینید می‌خواهید گرماتاب را کجا کار بگذارید و مدل نصب آن کدام باشد. آیا نوع رومیزی آن برای شما مناسب است یا مدل دیواری را ترجیح می‌دهید.
  • نکته مهم دیگر خرید گرماتاب با کیفیت است. خرید سیستم گرماتاب ارزان آلاچیق تنها هدف شما نباشد، زیرا در واقع شما با خرید دستگاه بی کیفیت، متحمل هزینه بیشتری برای تعمیر و در نهایت تعویض سیستم افزایش دمای محیط آلاچیق‌ها، خواهید شد. برای خرید گرماتاب با کیفیت باید آن را از مراکز معتبر بخرید. نیکان پارسه مجموعه‌ای است که می‌توانید با خرید از آن، خیالتان از بابت کیفیت دستگاه گرماتاب آلاچیق راحت باشد.

سخن پایانی

پس از شناخت سیستم گرماتاب آلاچیق مناسب برای فضای باز کاربرد خود، حال نوبت به انتخاب دستگاه گرماتاب است. برای خرید دستگاه از نیکان پارسه، به سایت این مجموعه مراجعه کرده و با مشاهدات محصولات سایت و ویژگی‌های آن‌ها، نوع گرماتاب مناسب خود را انتخاب کنید. برای هرگونه مشاوره و یا دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین هرگونه سؤال از دستگاه مانند قیمت گرماتاب آلاچیق، می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گرماتاب آلاچیق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shipping & Delivery
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
لیست علاقمندی
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.