وبلاگ

گرمایش فضای باز

گرمایش فضای باز

استفاده از گرمایش فضای باز یکی از مهمترین چالش های فصل زمستان است. در مکان هایی که هوای آزاد به طور مداوم در حال منتقل شدن است، شاید خیلی سخت بتوان این محیط را گرم کرد. در این شرایط، می توان از سیستم های گرمایشی مختلفی برای گرم کردن فضای باز استفاده کرد. در ادامه، برای شما توضیح می دهیم که بهترین  سیستم گرمایش برای فضای باز کدام است و چگونه شما می توانید با استفاده از آن محیط مورد نظر خود را گرم نگه دارید.

بهترین راه تامین گرمایش فضای باز چیست؟

یکی از بهترین و مطمئن ترین روش هایی که از طریق آن می توانید فضای باز را تا حد خیلی زیادی گرم کنید، استفاده از سیستم گرماتاب است. گرماتاب نوعی سیستم گرمایش فضای باز می باشد که مانند انرژی خورشید عمل می کند و به صورت کاملاً یکنواخت، محیط و فضای باز مورد نظر شما را گرم می کند.

بهترین راه تامین گرمایش فضای باز

نکته جالب توجه درباره گرماتاب این است که هیچ گونه هدر رفت انرژی در آن وجود ندارد و به همین دلیل هزینه های شما برای مصرف انرژی تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند. پس اگر شما نیز می خواهید فضای بازی مانند رستوران یا کافی شاپ و یا حتی حیاط یا آلاچیق خود را در فصل زمستان کمی گرم کنید و اوقات خوشی را در آنجا داشته باشید، پیشنهاد می کنیم که حتماً به سراغ گرماتاب بروید. گرماتاب ها با نام هیتر تابشی نیز شناخته می شوند و کاربرد بسیار زیادی برای گرم کردن فضای باز دارند.

چرا گرماتاب بهترین گزینه برای گرمایش فضای باز است؟

دلایل زیادی وجود دارند که باعث شده اند که گرماتاب یکی از بهترین سیستم های گرمایشی برای فضای باز شناخته شود و بسیاری از صاحبان کسب و کارها مانند رستوران و کافی شاپ ها برای گرم کردن این فضا از هیتر تابشی استفاده کنند. برخی از مهمترین مزایای این سیستم به شرح زیر هستند:

  • توزیع یکنواخت گرما در همه قسمت های فضای باز
  • کاهش مصرف انرژی و سوخت
  • عدم نیاز به سرویس مداوم کاهش هزینه ها
  • امکان گرم کردن اشیا و افراد به صورت موضعی
  • دارای استاندارد ایزو 9001:2015
  • امکان جابجایی راحت دستگاه
  • عدم اشغال فضای خیلی زیاد در محیط
  • جلوگیری از هدر رفت انرژی 
  • دارای کیفیت بالا و دوام عالی
  • دارای استانداردهای لازم از اتحادیه اروپا
  • دارای گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش به مدت ۱۰ سال

با توجه به مزایای بالا، شما می توانید با اطمینان از مزایای قابل توجه این دستگاه، به راحتی از آن در هر مکانی که بخواهید، استفاده کنید. از آنجا که قطعات گرماتاب با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند، این قطعات در کنار یکدیگر دوام و ماندگاری خیلی بالایی دارند و به همین دلیل شما می توانید مطمئن باشید که تا چندین سال هیچ مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد.

گرماتاب بهترین گزینه برای گرمایش فضای باز

در صورتی که هر یک از قطعات نیز دچار مشکل شوند، می توانید از طریق گارانتی آن را تعمیر یا حتی تعویض کنید. منظور از خدمات پس از فروش علاوه بر پاسخگویی دائمی، نصب و راه اندازی سیستم است و به همین دلیل شما می توانید با خیالی آسوده، برای خرید گرماتاب به منظور گرم کردن فضای باز مورد نظر خود اقدام کنید.

مصرف گاز گرماتاب در مقایسه با سایر سیستم های گرمایش فضای باز چگونه است؟

سیستم گرمایش فضای باز با استفاده از گاز شهری کار می کند و برای عملکرد بهتر، به مقدار خیلی کمی از انرژی برق نیز نیاز دارد. مصرف گاز گرماتاب نسبت به سایر روش های گرمایشی تقریباً ۵۰ درصد کمتر است. 

همچنین میزان مصرف برق این دستگاه نسبت به سایر روش ها تقریباً ۹۰ درصد کمتر اندازه گیری شده است. در نتیجه، هزینه های شما برای قبض گاز نیز تقریباً نصف می شود و می توانید با کمترین هزینه ممکن و بیشترین سازگاری با محیط زیست، فضای باز مورد نظر خود را به طور کامل گرم و مطلوب کنید.

بهترین مدل های گرماتاب فضای باز

از آنجا که گرم کردن فضای باز یکی از مهم ترین چالش های خیلی از افراد به شمار می آید، محصولات متفاوتی برای رسیدن به این هدف تولید شده اند. از این رو، شما نیز می توانید با استفاده از مدل های موجود در بازار که در فروشگاه نیکان پارسه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسند، فضای باز مورد نظر خود را گرم کنید. در ادامه، برخی از این سیستم های گرماتاب را به شما معرفی می کنیم و توضیح مختصری درباره هر یک ارائه می دهیم.

بهترین مدل های گرماتاب فضای باز

1. گرماتاب لوله ای

شما با استفاده از گرماتاب لوله ای می توانید محیط های بزرگ در فضای باز را خیلی راحت گرم کنید. به همین دلیل با استفاده از این محصول، دیگر نیازی نیست که هیچ چالش خاصی با گرم کردن مکان های روباز بزرگ داشته باشید. بیشترین مکان هایی که در آنها از گرماتاب لوله ای استفاده می شوند، کارخانه ها، کارگاه ها، مکان های تفریحی و عمومی بزرگ هستند.

همان طور که از نام آن هم می توان متوجه شد، در این سیستم از لوله های طویلی استفاده می شود که از طریق این لوله ها، انرژی گرمایشی است از منبع به سمت فضای باز مورد نظر شما منتقل می شود. به این منظور، از امواج مادون قرمز استفاده می شود و به همین دلیل عملکرد بسیار خوبی برای گرم کردن فضاهای بزرگ دارد.

مهم ترین مدل های گرماتاب لوله ای عبارت اند از:

  1. گرماتاب لوله ای UT مدل 18SUT
  2. گرماتاب لوله ای UT مدل 22SLUT
  3. گرماتاب لوله ای UT مدل 30UT
  4. گرماتاب لوله ای UT مدل 40LUT
  5. گرماتاب لوله ای UT مدل 50XLUT
  6. گرماتاب لوله ای UT مدل 65XLUT
  7. گرماتاب مدل 22LT
  8. گرماتاب مدل 35LT
  9. گرماتاب مدل 40LT
  10. گرماتاب مدل 50XLT

از طرف دیگر، گرماتاب لوله ای به دو دسته اصلی نیز تقسیم می شود که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

گرماتاب لوله ای LT

گرماتاب لوله ای مدل LT با مصرف انرژی بسیار کم، بیشترین عملکرد و بازدهی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این محصول شما می توانید فضاهای بزرگ را به راحتی گرم کنید و از آنجا که از فولاد ضد زنگ تولید شده است، دوام و ماندگاری قطعات آن بسیار زیاد است. لازم است بدانید که انتهای رفلکتورهای این محصول به طور کامل بسته شده اند و به همین دلیل هم میزان هدر اتلاف انرژی به حداقل می رسد.

شما می توانید خیلی راحت این محصول را نصب کنید و در هر مکانی که بخواهید، از آن استفاده نمایید. همچنین میزان امنیت گرماتاب لوله ای بسیار زیاد است و نیازی نیست که هیچگونه نگرانی بابت به خطر افتادن محیط مورد نظر خود داشته باشید. می توان از گرماتاب لوله ای مدل LT در مکان های مختلفی مانند انواع باشگاه های ورزشی، ویلا، آلاچیق، رستوران و کافی شاپ ها، هتل ها، آزمایشگاه ها و انواع مکان های دیگر استفاده کرد.

گرماتاب لوله ای UT

یکی دیگر از انواع گرماتاب لوله ای، مدل UT است که برای گرم کردن فضای باز، آب گرم از داخل لوله های آن می گذرد. این سیستم گرمایش فضای باز برای مکان های بزرگی مانند کارخانه ها، کارگاه ها، سالن های ورزشی روباز، مراکز خرید و صدها موارد این چنینی کاربرد دارد. به علاوه، شما می توانید از این محصول برای گرم کردن مرغداری و دامداری ها نیز استفاده کنید.

گرماتاب لوله ای UT فضای باز

نحوه عملکرد گرماتاب لوله ای مدل UT به این صورت است که از طریق جرقه زدن و سوختن گاز، مشعلی به وجود می آید و بعد از ایجاد حرارت، به امواج مادون قرمز تبدیل می شود. در قدم بعدی، رفلکتورها این امواج را به سطح و اجسام مورد نظر می توانند. به این ترتیب، این گرماتاب می تواند به گرم کردن فضای باز کمک بسیار زیادی کند و باعث می شود که شما بتوانید حتی در هوای سرد و در فضای باز، اوقات خیلی خوبی را داشته باشید.

2. گرماتاب دکوراتیو

گرماتاب دکوراتیو یکی دیگر از انواع سیستم گرمایش برای فضای باز شناخته می شود که کاربرد بسیار زیادی دارد. این وسیله از نظر ظاهری جذابیت خیلی زیادی دارد و به همین دلیل می توان از آن در مکان هایی استفاده کرد که افراد زیادی رفت و آمد دارند.

به عنوان مثال، گرماتاب دکوراتیو برای مکان هایی مانند رستوران ها و کافی شاپ ها، هتل ها و سایر موارد این چنینی فوق العاده مناسب است. این سیستم می تواند بدون نیاز به جریان هوا، گرمای ایجاد شده را به سطح یا اشخاص مورد نظر بتواند. گرماتاب دکوراتیو در دو دسته گرماتاب مدل UT و SL قرار می گیرد و هر یک از آنها با استفاده از لوله های طویلی به گرم کردن محیط کمک می کنند.

مهم ترین مدل های گرماتاب دکوراتیو عبارت اند از:

  • گرماتاب دکوراتیو مدل DL35UT
  • گرماتاب دکوراتیو مدل لوله ای

3. گرماتاب سرامیکی

در نهایت، آخرین نمونه گرماتاب که از بهترین نمونه های سیستم گرمایش فضای باز شناخته می شود، گرماتاب سرامیکی است. این محصول برای مکان های تولیدی، تفریحی، صنعتی و تجاری فوق العاده کاربرد زیادی دارد و می تواند پاسخگوی محیط های بزرگ در فضای باز باشد.

شما می توانید گرماتاب سرامیکی را روی دیوار نصب کنید و به این ترتیب، هیچ گونه فضای زیادی در محیط اشغال نمی کند. فقط کافی است که بدانید تقریباً باید ارتفاع آن تا سطح زمین چقدر باشد تا بتوانید عملکرد خیلی خوبی از آن دریافت نمایید که در این زمینه، کارشناسان ما در نیکان پارسه به طور کامل شما را راهنمایی می کنند.

گرماتاب سرامیکی با ایجاد شعله درون یک محفظه سرامیکی از طریق گاز شهری و هوا، کار خود را آغاز می کند و سپس این گرما به شکل امواج مادون قرمز به اشیا و افراد محیط منتقل می شود. از آنجا که این محصول از سرامیک تولید شده، هیچ گونه خطری ندارد و گرما در سریع ترین زمان ممکن به وجود می آید. زیرا مقاومت سرامیک در برابر گرما و حرارت زیاد فوق العاده بالا است.

2مدل اصلی گرماتاب سرامیکی شامل موارد زیر است:

  • گرماتاب سرامیکی مدل دکوراتیو
  • گرماتاب سرامیکی مدل صنعتی

چرا گرمایش کافه روباز اهمیت دارد؟

کافه دارهای جواب این سوال را به خوبی می دانند! محیط بسیاری از کافه ها به دو بخش داخلی و بیرونی تقسیم می شود. در فصول گرم سال، حتی وجود سایبان نیز می تواند دمایی مشابه با محیط داخل را در فضای باز کافه ایجاد کند و نهایتا به کمک سیستم های رطوبت سازی مانند مه پاش، دمای محیط به مقدار کافی کاهش خواهد یافت. اما در فصل زمستان، این اقدامات کافی نخواهد بود و با تجربه دماهای صفر درجه و زیر صفر در نقط مختلف کشور، لزوم استفاده از یک سیستم گرمایشی به شدت احساس می شود.

به عبارت دیگر، مشتریان به دنبال دستیابی به یک گرمای مطلوب هستند و نمی توانید به امید این که لباس گرم پوشیده اند، گرمایش فضای باز کافه را به حال خود رها کنید! مشتری کافه بدون شک به دنبال تجربه یک فضای مطلوب است و چون حضور در کافه برای او هزینه بر می باشد، هیچ گونه احساس ناراحتی و نبود آرامش را بر نمی تابد. از این رو می بینید که در کافه های مختلف شهر، علاوه بر وجود سیستم های گرمایشی، برخی کافه دار ها حتی پتو را نیز به فهرست امکانات کافه اضافه کرده اند! در شهر تهران که صدها کافه مختلف وجود دارد، شما باید بتوانید مشتریان را به مشتری دائمی خود تبدیل کرده و رضایت آن ها را از تمامی جهات تامین نمایید.

بهترین سیستم برای تامین سیستم گرمایش کافه روباز چیست؟

بهترین سیستم تامین گرمایش کافه روباز، هیتر های تابشی یا گرماتاب ها هستند. گرماتاب ها امروزه به طور وسیعی در کافه ها مورد استفاده قرار می گیرند و تقریبا در هر کافه روبازی می توانید آن ها را مشاهده کنید. در واقع در همه کافه هایی که محیط مدرن دارند و با مشتری های امروزی تر رو به رو هستند، استفاده از گرماتاب ها گزینه اول می باشد. مگر این که به دلیل مدل ظاهری کافه و استایل خاص آن، بخواهند به روش های دیگری روی بیاورند.

چرا گرماتاب ها بهترین سیستم های گرمایش کافه هستند؟

به دلایل مختلف و متعدد، گرماتاب ها بهترین سیستم گرمایش کافه می باشند. از جمله این دلایل:

  • گرماتاب ها به نسبت هر سیستم گرمایشی دیگر، به شدت کم مصرف می باشند و مصرف برق و گاز آن ها از 40 تا 80 درصد نسبت به مدل های مشابه کمتر است.
  • گرماتاب ها مناسب نصب در فضاهای بسته و باز هستند؛ در حالی که اکثر سیستم های گرمایشی، یه به دلیل چرخش هوا مناسب فضای بسته می باشند و یا به دلیل ایجاد آلودگی، فقط در محیط خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • گرماتاب ها به دلیل تابش مستقیم گرما، فقط اجسام را گرم می کنند و گرمای تابش شده توسط آن ها کاری به هوا ندارد. این موضوع باعث عدم چرخش هوا شده و برای افراد مبتلا به بیماری های تنفسی، بهترین گزینه می باشد.
  • گرماتاب ها مشابه با خورشید، مستقیما به جسم می تابند و نیازی به چرخش هوا ندارند. از این رو بازدهی آن ها بسیار بالاتر می باشد.
  • گرماتاب ها با سرعت بسیار بالایی اجسام را گرم می کنند؛ به طوری که پس از روشن شدن آن ها، محیط تحت پوشش شان در کمتر از 1 تا 2 دقیقه کاملا گرم می شود.
  • گرماتاب ها هر کدام به صورت جداگانه عمل می کنند و خرابی یکی از آن ها، ارتباطی با دیگر گرماتاب ها نخواهد داشت.
  • نصب گرماتاب ها بسیار آسان است و مشکل چندانی برایتان ایجاد نمی کند.
  • نگهداری از گرماتاب ها نیز بدون مشکل خاصی انجام می شود.
  • معایب گرماتاب ها بسیار کم و قابل چشم پوشی است. در واقع در مقایسه با سایر سیستم های گرمایشی، معایب آن ها اساسا به چشم نمی آید.
  • گرماتاب ها هم به صورت ایستاده می باشند و هم می توان آن ها را در سقف یک محیط نصب کرد.

برای خرید گرماتاب برای کافه ها چه باید کرد؟

گرماتاب های کافه در انواع و اقسام مختلفی موجود هستند که هر کدام را بخواهید، می توانید از شرکت نیکان پارسه خریداری نمایید. گرماتاب های شرکت نیکان پارسه مناسب انواع محیط های فضای باز و بسته هستند و ما خدمات فروش، نصب و تعمیر گرماتاب ها را به طور کامل برای شما انجام خواهیم داد. اگر به صفجه خرید گرماتاب مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید، پس از دریافت اطلاعات کافه روباز شما و گرمایش مورد نیاز آن، مدل های مناسب گرماتاب را به شما معرفی کرده و صفر تا صد خدمات نصب و فروش آن را برای

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره انواع سیستم گرمایش فضای باز در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که چگونه می توانید با استفاده از این سیستم ها به گرم کردن فضای باز مورد نظر خود کمک کنید. اگر شما نیز غذای باز خاصی دارید و می خواهید در هوای سرد از آن استفاده کنید، تنها کافی است که از این سیستم ها کمک بگیرید.

برای خرید سیستم گرمایش برای فضای باز نیز می توانید از طریق فروشگاه نیکان پارسه اقدام کنید. در این فروشگاه انواع گرماتاب با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرند و همچنین می توانید نحوه استفاده و نصب این دستگاه را نیز از کارشناسان نیکان پارسه بپرسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید

4/5
فهرست مطالب
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
لیست علاقمندی
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.