وبلاگ

بهترین هیتر تابشی گازی کدام است؟

بهترین هیتر تابشی گازی

به نظر شما بهترین هیتر تابشی گازی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ همزمان با سرد شدن هوا، بسیاری از افراد قصد خرید لوازم گرمایشی جدیدی را دارند. در میان محصولات گرمایشی جدید موجود در بازار، هیترهای تابشی گازی طرفداران بسیار زیادی از آن خود کرده‌اند. این هیترها می توانند بدون اتلاف انرژی و صرف هزینه زیاد، به صورت کاملا کاربردی و مستقیم افراد را گرم کنند. در این مقاله، چند نمونه هیتر تابشی گازی به شما معرفی خواهیم کرد و خواهیم گفت که بین هر یک از نمونه های گرماتاب لوله ای، دکوراتیو و LT، باید کدام یک را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که قبل از خرید هیتر تابشی، اول از همه باید محیط مورد نظر خود را اندازه گیری کنید. بعد از این که مساحت محیط مورد نظر خود را به دست آوردید، با فروشنده مشورت کنید و ببینید که کدام یک از هیترهای تابشی برای محیط مورد نظر شما مناسب تر است.

بهترین نمونه های هیتر تابشی گازی

به طور کلی، هیترهای تابشی در چند نمونه لوله ای UT، دکوراتیو، LT و سرامیکی تولید و عرضه می شوند. از طرف دیگر، هر یک از این هیترهای تابشی انواع خاصی دارند که شما می توانید بسته به شرایط خود و مشخصات آنها، یکی از آنها را انتخاب کنید. در این قسمت، می توانید متوجه شوید که بهترین تابشی گازی برای محیط مورد نظر شما کدام است.

گرماتاب لوله ای UT

گرماتاب لوله ای UT جزو بهترین و پرطرفدارترین هیترهای تابشی در سراسر بازار به شمار می رود. شما می توانید بسته به محیط مورد نظر خود، این هیترهای تابشی را در سایزهای مختلفی تهیه کنید. لازم به ذکر است که از این گرماتاب ها بیشتر در محیط هایی استفاده می شود که سقف بلندی دارند و فضا نسبتا بزرگ است. از این رو، گرماتاب های لوله ای برای مکان هایی مانند گلخانه ها، سالن های قارچ و مرغداری ها کاملا مناسب هستند. هیترهای تابشی UT نیز دارای نمونه های مختلفی هستند که در ادامه، آنها را معرفی می کنیم.

گرماتاب لوله ای مدل 18S UT

بدون شک یکی از بهترین و با کیفیت ترین هیترهای تابشی با قیمت مقرون به صرفه در بازار کانونی، گرماتاب لوله ای 18S UT است. این گرماتاب مصرف انرژی بسیار کمی دارد و می تواند برای همه محیط ها کاملا مناسب باشد.

گرماتاب لوله ای مدل 22SL UT

شما می توانید با خرید گرماتاب لوله ای مدل 22SL UT ، تا حد خیلی زیادی از مصرف بی رویه برابر گاز در فصل زمستان جلوگیری کنید. پس اگر کمی هزینه برای خرید این گرماتاب پرداخت کنید، مطمئن خواهید بود که از جوانب دیگر، هزینه های شما کاهش پیدا خواهد کرد.

گرماتاب لوله ای 30UT

بدون شک بهترین هیتر تابشی گازی برای فصل زمستان، گرماتاب لوله ای 30UT خواهد بود که مصرف انرژی بسیار کمی دارد. از این گرماتاب می توان در مکان های تجاری و صنعتی و انواع ادارات استفاده کرد. البته بهتر است قبل از خرید، درباره متراژ مورد نظر خود با فروشنده صحبت کنید.

گرماتاب-لوله-ای-مناسب-مکان-های-صنعتی

هیتر تابشی گازی لوله ای مدل 40L UT

اگر به دنبال یک هیتر تابشی گازی می گردید که مصرف انرژی کمی داشته باشد، ما خرید گرماتاب لوله ای مدل 40L UT را به شما پیشنهاد کنیم. با استفاده از این گرماتاب، می توانید محیط های بزرگ مانند گلخانه ها را به بهترین شکل ممکن گرم کنید. از این رو، اگر دغدغه سلامت گیاهان به خاطر دمای نامناسب هوا را دارید، با استفاده از این هیتر تابشی می توانید دما را به طور کامل کنترل نمایید.

گرماتاب لوله ای 50XLUT

یکی از قدرتمندترین و بهترین گرماتاب های لوله ای گازی با مصرف انرژی پایین، گرماتاب لوله ای مدل 50XLUT است. این هیتر تابشی به شما این امکان را می دهد تا فضاهای بزرگ با ارتفاع زیاد را در سریع ترین زمان ممکن گرم کنید. پیشنهاد می شود که ارتفاع مورد نظر برای استفاده از این گرماتاب بین 5 تا 7 متر باشد.

هیتر گازی تابشی مدل 65XLUT

آخرین نمونه هیتر تابشی گازی که در این قسمت به شما معرفی می کنیم، گرماتاب مدل 65XLUT است. این گرماتاب دارای ظرفیت حرارتی 55900 کیلوکالری بر ساعت است و میزان مصرف گاز را بین 40 تا 60 نسبت به بخاری های معمولی کاهش می دهد. میزان مصرف برق در این گرماتاب تا 90 درصد کاهش پیدا می کند و می توانید برای سالن های بزرگ با ارتفاع بلند از آن استفاده کنید. همچنین این هیتر تابشی برای رستوران ها و کافی شاپ ها با فضای باز هم کاملا مناسب است.

گرماتاب دکوراتیو

علاوه بر گرماتاب های لوله ای، هیترهای تابشی گازی مدل دکوراتیو نیز کاربردهای بسیار زیادی دارند. با استفاده از این محصولات، شما می توانید مکان های بزرگ باز و نیمه باز را تا حد خیلی زیادی گرم کنید. این گرماتاب ها علاوه بر کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها، ظاهر بسیار زیبایی هم دارند. همچنین اگر دارای محدودیت فضایی هستید، باید بگوییم که این گرماتاب فضای بسیار کمی اشغال می کند.

هیترهای تابشی گازی مدل دکوراتیو

به طور کلی، بیشتر هیترهای تابشی دکوراتیو دارای استاندارد ایمنی بالایی هستند و به همین دلیل هم هیچ مشکلی از نظر امنیت برای محیط مورد نظر شما پیش نخواهد آمد. پس اگر با شروع فصل سرما، به دنبال بهترین هیتر تابشی گازی هستید، می توانید از نمونه های مختلف گرماتاب  های دکوراتیو استفاده کنید. در این قسمت، متوجه خواهید شد که بهترین برند هیتر گازی از نمونه دکوراتیو کدام است.

گرماتاب دکوراتیو مدل 35DL UT

اگر دوست دارید محیط مورد نظر شما در فصل زمستان در سریع ترین زمان ممکن، به بهترین شکل گرم شود، گرماتاب دکوراتیو مدل 35DL UT می تواند گزینه مناسبی باشد. این هیتر تابشی دارای قدرت گرمایشی 30 هزار کیلومتر کالری بوده و می تواند برای فضاهایی با ارتفاع زیاد هم کاملا مناسب باشد. به طور کلی، پیشنهاد می شود که از این گرماتاب در محیط هایی استفاده شود که ارتفاع آنها تقریبا 4.3 متر باشد.

میزان مصرف برق و گاز توسط این دستگاه به ترتیب بین 40 تا 60 و 90 درصد کاهش پیدا می کند. زمانی که این گرماتاب دکوراتیو را روشن می کنید، می تواند بین بازه زمانی 10 تا 20 دقیقه، خیلی سریع محیط مورد نظر شما را گرم کند. علاوه بر فضای خانه، این هیتر تابشی گازی خانگی برای محیط های صنعتی مانند رستوران ها و کارگاه ها نیز کاملا مناسب است.

هیتر تابشی گازی دکوراتیو مدل 40DXL UT

ظرفیت حرارتی گرماتاب دکوراتیو مدل 40DXL UT به 34400 کیلوکالری بر ساعت می رسد و می تواند میزان مصرف برق را تا 90 درصد کاهش دهد. با استفاده از این دستگاه، می توانید فضای مورد نظر خود را به صورت مطلوب گرم کنید. نکته جالب توجه درباره این هیتر تابشی گازی این است که هر یک از سامانه های آن به صورت کاملا مستقل عمل می کنند. این بدان معنی است که اگر یکی از واحدهای این هیتر تابشی دچار مشکل شود، قسمت های دیگر آن دچار اختلال نخواهند شد.

کاربرد گرماتاب دکوراتیز مدل 40DXL UT بسیار متنوع بوده و می توان از آن در منازل، فضای باز، سالن های ورزشی سوله های بزرگ استفاده کرد. این دستگاه می تواند با استفاده از گاز شهری، انرژی حرارتی قابل توجهی به وجود بیاورد و این انرژی حرارتی مادون قرمز را به محیط و اشیا موجود در آن بتاباند. به طور کلی، این دستگاه مزایای بسیار زیادی دارد و برای گرمایش موضعی، می تواند به طور کامل نیازهای شما را برطرف کند.

گرماتاب LT

دلیل این که گرماتاب مدل LT را در فهرست بهترین هیتر تابشی گازی قرار داده ایم، مصرف انرژی کم و بازدهی بسیار بالای آن است. این هیتر تابشی دارای رفلکتورهای آلومینیومی است که ضریب بازتاب آنها به بیشتر از 97.5 درصد می رسد. به منظور این که هیچ گونه انرژی در قسمت انتهایی رفلکتورها هدر نرود، قسمت انتهایی آنها را به طور کامل بسته اند.

علاوه بر این موارد، امنیت این دستگاه کاملا بالا است. به طوری که میزان امنیت سیستم جرقه زنی مستقیم آن به صورت 100 درصدی محاسبه شده است. حتی اگر این دستگاه به هر دلیلی دچار مشکل شود و بخواهید آن را تعمیر کنید، تعمیرات آن فوق العاده راحت انجام می شود. به صورت کلی، گرماتاب مدل LT دارای راندمان بالا و هزینه کمی است که ی انواع محیط ها مناسب به نظر می رسد.

گرماتاب مدل 22LT

شما می توانید با استفاده از گرماتاب مدل 22LT، خیلی سریع محیط مورد نظر خود را گرم کنید. این هیتر تابشی دارای قدرت حرارتی و گرمایشی بیشتر از 20 هزار کیلوکالری بر ساعت است و می تواند با بهترین عملکرد، فضای مورد نظر شما را گرم کند. نسبت به موارد قبلی، این گرماتاب بیشتر برای محیط هایی با ارتفاع کم مناسب است. به این صورت که پیشنهاد می شود بیشتر از این هیتر تابشی در محیط هایی استفاده شود که ارتفاع آنها 3.6 متر باشد.

با توجه به این موضوع، می توان گفت که این دستگاه به عنوان یک هیتر تابشی گازی خانگی کاربردی در نظر گرفته می شود. این گرماتاب قیمت خیلی مناسبی هم دارد و با کاهش مصرف انرژی گاز و برق، موجب می شود که بخش زیادی از هزینه های شما در فصل زمستان کاهش پیدا کند.

گرماتاب مدل 35LT

بسیاری از مشاوران و فروشندگان گرماتاب در بازار، خرید گرماتاب مدل 35LT را به افرادی پیشنهاد می کنند که می خواهند محیط خانه خود را در بازه زمانی کوتاهی گرم کنند. این گرماتاب خانگی مزایای بسیار زیادی دارد و علاوه بر کاهش مصرف انرژی، از نظر ظاهری هم توانسته نظر خیلی از خریداران را به سمت خود جلب کند. به همین دلیل هم شما می توانید با خرید این دستگاه، فصل زمستان را با خیالی آسوده بگذرانید.

گرماتاب مدل 40LT

گرماتاب مدل 40LT دارای مبدل حرارتی ترموستاتیک بوده و می تواند برای انواع فضاها کاملا کاربردی باشد. علاوه بر محیط منزل، هیتر تابشی مدل LT40 برای فضاهای تجاری و صنعتی نیز کاملا مناسب است. حتی خیلی از باغداران و کشاورزان اعتقاد دارند که این گرماتاب حرارتی می تواند برای گلخانه ها نیز کاملا مناسب باشد و دمای مورد نیاز گیاه را برای آن فراهم کند. نسبت به سایر هیترهای تابشی موجود در بازار، این دستگاه تا 30 درصد انرژی کمتری مصرف می کند.

گرماتاب مدل 50XLT

یکی دیگر از گرماتاب های مدل LT که طرفداران بسیار زیادی در میان کشاورزان، باغداران و مرغداران دارد، گرماتاب مدل 50XLT است. این گرماتاب نسبت به نمونه های قبلی مدل LT برای محیط های بزرگ تر و سالن های گسترده تر مناسب است. با این حال، این گرماتاب هم مانند نمونه های قبلی میزان انرژی خیلی کمتری مصرف می کند و شما می توانید بدون نگرانی، از آن در فصل زمستان استفاده کنید.

گرماتاب سرامیکی مدل صنعتی

گرماتاب های سرامیکی جزء محبوب ترین و با کیفیت ترین گرماتاب های موجود در بازار به شمار می روند که میزان مصرف انرژی خیلی کمی دارند. همان طور که از نام آنها نیز مشخص است، این گرماتاب ها برای موارد صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارند و می توان از آنها در مکان ها سالن های صنعتی استفاده کرد. البته بهتر است کارفرماها قبل از خرید گرماتاب سرامیکی مدل صنعتی برای سوله های خود، به شرایط سالن خود دقت خیلی زیادی داشته باشند و با فروشنده در این باره مشورت کنند.

گرماتاب سرامیکی مدل VIP

در نهایت، آخرین نمونه از گرماتاب سرامیکی که شما می توانید برای مکان های مختلفی آن را خریداری کنید، می توان به گرماتاب سرامیکی مدل VIP اشاره کرد. این گرماتاب برای انواع مکان های تجاری و صنعتی مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و سالن های بزرگ کاملا مناسب است. نحوه عملکرد این گرما بسیار عالی بوده و به شما این امکان را می دهد تا انواع فضاهای مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان گرم کنید. حتی شما می توانید این هیتر تابشی را به گونه ای تنظیم کنید که به صورت اختصاصی محیط مورد نظرش شما را گرم کند.

خرید بهترین هیتر تابشی

با مطالعه این مقاله، به احتمال خیلی زیاد متوجه شده باشید که بهترین هیتر تابشی گازی کدام است. شما باید با توجه به محیط مورد نظر خود، بهترین برند هیتر گازی را انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای اطمینان از کیفیت بالای این دستگاه، نباید اهمیت خیلی زیادی به قیمت آن بدهید. برای خرید انواع گرماتاب یا هیتر تابشی به صفحه گرماتاب در نیکان پارسه مراجعه کنید مشاورین ما در این زمینه اطلاعات جامع و مفیدی در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید سفارش متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

زیرا حتی اگر قیمت بهترین هیتر تابشی گازی خیلی بالا باشد، می توانید مطمئن باشید که به خاطر کاهش هزینه های برق و گاز و همچنین عدم نیاز به سرویس، نسبت به لوازم گرمایشی معمولی باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد. شما می توانید برای خرید انواع هیترهای تابشی ذکر شده و در این مقاله، به فروشگاه نیکان پارسه مراجعه کنید که بهترین و با کیفیت ترین هیترهای تابشی را با قیمت کاملا مناسبی در اختیار شما قرار می دهند.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با بهترین هیتر تابشی گازی آشنا کردیم. همان طور که گفتیم، هیترهای تابشی در نمونه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. اولین و مهم ترین فاکتوری که باید موقع خرید هیتر تابشی مد نظر قرار دهید، نوع محیط مورد نظر شما است. به علاوه، میزان ارتفاع این محیط و متراژ آن نیز می تواند تاثیر زیادی در انتخاب هیتر تابشی داشته باشد. برای این که مطمئن شوید بهترین و با کیفیت ترین گرماتاب را خریداری می کنید، بد نیست سری به فروشگاه آنلاین نیکان پارسه بزنید و با مشاوران آن به صورت رایگان مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید

4/5
فهرست مطالب
منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
سبد خرید فروشگاه
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
فروشگاه
لیست علاقمندی
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من
دریافت مشاوره رایگان

کارشناسان ما در نیکان پارسه به شما کمک می کنند تا بر اساس نوع کارایی و متراژ محل بهترین انتخاب را داشته باشید.